O kompaniji Bayer
Bayer je globalna kompanija sa ključnim kompetencijama u oblastima prirodnih nauka i ishrani. Naši proizvodi i usluge su osmišljeni da pomognu ljudima, podržavajući napore za prevazilaženje glavnih izazova koje donosi rast i starenje globalne populacije. Istovremeno, Grupacija teži povećanju svoje zarade i stvaranju vrijednosti kroz inovacije i rast. Bayer je posvećen principima održivog razvoja, a brend Bayer se zalaže za povjerenje, pouzdanost i kvalitet u cijelom svijetu. U fiskalnoj 2018. godini, Grupacija je zapošljavala oko 117.000 ljudi i ostvarila prodaju od 39,6 milijardi eura. Kapitalni troškovi su iznosili 2,6 milijardi eura, a troškovi istraživanja i razvoja 5,2 milijarde eura. Za više informacija posjetite www.bayer.com.
Naše poslovanje se rukovodi kroz tri divizije – Pharmaceuticals, Consumer Health i Crop Science kao i poslovnu jedinicu Animal Health koje su također izvještavajući segmenti.
Profil i organizacija
Bayer Pharma Sarajevo osnovan je 1997. godine kada je imao jednog uposlenika. Predstavništvo Schering AG osnovano je 2001. godine i te godine imao je svega tri uposlena. Tokom 2007. godine uspješno je izvršena integracija ove dvije kompanije i osnovan je današnji Bayer d.o.o. Sarajevo koji broji ukupno 18 uposlenika uz eksterne saradnike.
Divizija Pharmaceuticals, naša najveća divizija po pitanju prodaje, usmjerena je na područja poslovanja u kojima želimo da ostvarimo značajne doprinose napretku medicine. Ta područja su onkologija, kardiologija i hematologija, ginekologija, neurologija, infektivne bolesti, zaštita muškog i ženskog zdravlja, oftalmologija kao i dijagnostika. Na ovaj način se bavimo rastućim zahtjevima pacijenata, zdravstvenih radnika, zdravstvenih obveznika i regulatornih agencija.
Divizija Consumer Health nudi uravnoteženi portfolij bezreceptnih proizvoda kojima pomaže ljudima u olakšavanju brige o sebi i svome zdravlju. Bayer nudi proizvode u raznim područjima, uključujući dermatologiju, dodatke prehrani, analgetike, prevenciju kardiovaskularnog rizika, zdravlje probavnog trakta, prehladu, alergiju, njegu stopala i zaštitu od sunca.
Divizija Crop Science u kooperaciji sa Bayer d.o.o. Hrvatska, posluje u područjima zaštite bilja i nepoljoprivrednih površina te sjemena.
Poslovna jedinica Animal Health razvija i čini dostupnim proizvode i rješenja za prevenciju i liječenje bolesti kod kućnih i domaćih životinja. Na području Bosne i Hercegovine zastupljena je putem PHOENIX Pharma d.o.o.
Naše vrijednosti
Posvećeni smo održivom upravljanju i izvršavanju naše društvene i etičke odgovornosti kao korporativnih građana. Korporativne vrijednosti kompanije Bayer: liderstvo, integritet, fleksibilnost i efikasnost – koje predstavlja akronim LIFE (ŽIVOT) – naša su zvijezda vodilja dok radimo na ispunjenju naše misije:
„Bayer: Science for a better life“.
Naš brend
Uzbuđeni smo zbog budućnosti i svih njenih mogućnosti. Unapređivanje zdravlja i ishrane je ono što najbolje radimo i o čemu najviše brinemo. Zato što će rešenja koja stvaramo unaprijedit život sutrašnjice, i pomoći ljudima i planeti da napreduju. Vjerujemo da moramo težiti boljem sutra, kako bi svi mogli živjeti svoj život punog potencijala.
Kada ljudi žive duže i stanovništvo raste, svi žele da ostanu zdravi i imaju dovoljno hrane. Ovo je veliki izazov za globalnu zajednicu – i to je ono što nas u kompaniji Bayer motiviše i pokreće. Svakog dana koristimo svoja znanja i vještine da radimo u ime čovječanstva, pronalazimo i isporučujemo proizvode koji pomažu da život bude malo bolji. To je naša srž.
Naši proizvodi
Radimo svakodnevno kako bi upotrijebili naša znanja i vještine u službi čovjeka, pronalazimo i isporučujemo proizvode koji pomažu ljudima da život bude malo bolji.
Naš širok portfolij proizvoda sadrži mnoge svjetski poznate brendove koji su doprinijeli jačanju prepoznatljivosti Bayer brenda. Neki od njih već godinama pomažu našim kupcima, dok su drugi tek nedavno izašli iz laboratorija. Ciljano koristimo aktivne sastojke koji ubrzavaju biohemijske procese u živim organizmima. Iako se ljudi, životinje i biljke međusobno razlikuju, molekularni mehanizmi funkcioniraju na jednak način u svim živim bićima. Aktivni sastojci ubrzavaju ili pokreću pozitivne procese te obustavljaju ili usporavaju negativne procese. To je zapravo smisao bioloških znanosti (Life Sciences). A mi svojim inovativnim proizvodima pridonosimo povećanju kvalitete života.
Inovacija
Inovacija je kamen temeljac naše misije „Science for a better life“ i ključni element naše strategije. Inovacije definiramo kao nova rješenja koja stvaraju dodatnu vrijednost za naše klijente i društvo. Naše aktivnosti se fokusiraju na inovativne proizvode zasnovane na našim jakim istraživačkim i razvojnim kompetencijama. Oni su praćeni inovacijama procesa, usluga i poslovnog modela.
S našim inovativnim rješenjima odgovaramo na globalne izazove u medicinskoj skrbi i na potrebu da se osigura adekvatna opskrba hranom. Ovdje se fokusiramo na tri ključna elementa: izvrsnost u istraživanju i razvoju, primjenu revolucionarnih tehnologija i otvorene inovacije.
Uspjeh naše kompanije temelji se na izvrsnosti u istraživanju i razvoju (R&D). Znanje i vještine naših zaposlenih su naš najvredniji resurs u ovom nastojanju. Razvijamo nove molekule i tehnologije u istraživačko orijentiranim oblastima medicine i moderne poljoprivrede i kontinuirano investiramo u istraživačke i razvojne projekte.
U 2018. godini ukupno je utrošeno 5,246 milijardi € na istraživanje i razvoj. To je bilo ekvivalentno 12,2 posto prodaje. Održavamo globalnu mrežu istraživačkih i razvojnih lokacija na kojima je zaposleno više od 17.000 naučnika.
Bayer d.o.o. Sarajevo
Trg solidarnosti 2A
71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel: +387 33 941 600
Web-site: www.bayer.com